sábado, 25 de novembro de 2006

** Un monstruo do balón de nome Dinho, Ronaldinho.....



Vede o vídeo. Vale moito a pena. Aínda que non sexades do F.C.Barcelona, védeo. Vale moito a pena. Nel vese o golazo de chilena que lle marcou Ronaldinho ó Villareal hoxe no Nou Camp. Sinxelamente, f-a-b-u-l-o-s-o!!!!. O sonido está recollida da radio, concretamente da Cadena Ser. Nárrao Manolo Oliveros...

Para os que queiran outro vídeo da mesma xogada, na que se recolle como se fraguou a xogada, aquí vai este. Pertence á retransmisión televisiva de La Sexta. Un dos cometnaristas é o Txapi Ferrer, o que fora xogador do Dream Team de Johan Cruyff.

3 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

¿E a vós que vos parece o gol? ¿Que opinades? ¿Atreveríadesvos a tentar marcar un gol como o de Ronaldinho se xogaredes ó fútbol?

Juan José Portela dixo...

Seguro que sí, siempre debes intentarlo,yo jugué al fútbol, y te puedo decir que había un compañero mío, que siempre lo intentaba, se llama Martín " o peque", es del Barsa y me supongo que disfrutaría como un enano, al ver este gol, el lo hizo también, de chilena y fué bestial, lo que esta claro es que no estaba en el Camp Nou, pero lo logró y no hay nada más placentero que conseguir algo, que llevas intentando.
Volviendo al gol, chapeau, soy del Madrid y eso no importa, un buen gol es un buen gol.

Julio Torres dixo...

Si, xa sei de que Martin falas...Se non me lembro mal, era rápido, parecía unha ardilla. Como todo nesta vida, hai que loitar polo que un quere. Di o dito, que o que "el que la sigue, la consigue". Certo é que non sempre se cumpre, porque hai factores que non deponden de un, pero o que depende de un hai que tentalo....