mércores, 14 de marzo de 2007

** QUE CONTENTO ESTOU CANDO....

Dentro duns días me vou...de vacacións uns díiñas. Catro para ser exactos. Aproveitando que a empresa mos deba pois non se fale máis. Que me gusta viaxar e o ano pasado paseino en branco. Non o podo crer. ¿E onde vou? Pois ó país veciño, isto é, Portugal. Lisboa para máis información. Do 20 ó 23 de marzo alí estarei, adaptándome a vivir cunha hora menos e a disfrutar dunha cidade que din que é maravillosa. Eu non teño demasiada información de qué visitar neses catro días. Vamos que priorizar, porque ir se pode ir a varios lugares e aínda faltarían sitios según teño entendido.
...Ve-lo Artigo completo....
Faláronme da Torre de Belén, o Castelo de San Jorge, o Palacio da Ajuda ou o Monasterio dos Jerónimos, entre outros lugares.

A Lisboa non irei so, xa que tamén vai un gran amigo meu e compañeiro de estudios, que é da Coruña, aínda que vive e traballa en Barcelona. Deses amigos que un ten o orgullo de ter, e dos que tantas veces vos falei. Deses amigos de verdade.

Unha última cousa, se non é moito pedir, gustaríame que, os que viaxéstedes alí, nos aconselledes qué lugares visitar nese curto espacio de tempo (cales pririzar máis ben) ou nos deades algún consello, se é preciso e gustades de facelo.



QUE CONTENTO...feito por: Julio
A Lareira Máxica

1 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

¡QUE ENVEXAAAA...! Sana, por suposto.