martes, 24 de outubro de 2006

** A FRASE MÁXICA......¿Que opinas sobre a seguinte?

"El amor de los jóvenes no está en el corazón, sino en los ojos"
William Shakespeare

7 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

El amor está en todas partes, hasta en los sitios más insospechados. Aunque no lo busques siempre te encuentra, te cautiva y te atrapa, a veces a deshora.

Anónimo dixo...

Eu non estou tan de acordo coa opinión da otra María (xa somos 2)
Non sei se o amor está en todas partes, tampouco estou eu moi segura deso que di de que te atopa sempre, incluso cando non o buscas, pero eso xa sería outro tema.
O que está claro é que Shakespeare está a falar da diferencia entre o amor "adolescente" por ex, e o amor noutras etapas máis tardías da vida. Con 15 anos no que te fixas da persoa obxecto do teu desexo é fundamentalmente no físico. Cos anos vas aprendendo que o físico, aínda que unha barreira infranqueable, é o de menos.

Anónimo dixo...

Shakespeare en versión do Castiñeiriño, en Santiago: "Xente nova e leña verde, todo é fume". Saúdos

Anónimo dixo...

Querida tocaya, a tua interpretación é totalmente congruente, se cadra é a interpretación que a maioría dos mortais lle darían a esta frase de Shakespeare. Sen embargo, eu reafírmome en cada unha das miñas palabras, dis ti que con 15 anos solo nos fixamos no físico das persoas, non sempre. Eu, con 15 anos estaba completamente namorada do meu profesor de lengua, que me debía levar, polo menos, 30 anos e asegúroche que de beleza tiña ben pouco. Este sí que foi me deixou unha forte pegada, por él fíxenme de letras para sempre e non aprobei as matemáticas en todo o bacharelato. Foi un gran amor, o primeiro gran amor da miña vida, platónico, prohibido e máxico. É verdade, o primeiro beso dase cos ollos. Nunca o esquecerei.

Julio Torres dixo...

As persoas xóvenes, polo xeral, entenden o amor como algo físico e non como algo psicolóxico, que vai moito máis alá do físico. É normal nas persoas xóvenes. O dito do "Shakespeare do Castiñeiriño" éche ben certo....
Tamén hai que recoñecer que os que non somos tan xóvenes, o primeiro no que nos fixamos é no físico. Pero so nun primeiro momento. pero temos claro que iso non é o máis importante. E quen non o teña claro mal futuro lle presaxio....

Anónimo dixo...

É xeneralizar moito... Os xóvenes fixámonos no físico tanto como os que non o son tanto. Quizáis a diferencia radica en que nós expresamos en voz alto ese tipo de impresión "Qué guapo, etc etc". Á hora da verdade, non é o físico o que nos move. Non somos tan superficiais.

Un saúdo.

Hibris

Anónimo dixo...

Eu estou de acordo con Hibris,iso é xeneralizar.Eu, por exemplo, no primeiro que me fixo e no físico,como a maioria, pero o final acabame gustando o que mellor me cae. Iso depende da persoa,ainda que tamen e verdade que nos fixamonos un pouco máis no físico,pero a xente maior tampouco deixa de ser así...