domingo, 16 de decembro de 2007

** Envíadenos felicitacións navideñas tipo sms

LEMBRADE: O Julio máis eu queremos publicar felicitacións navideñas das que normalmente se envían e reciben por sms no Nadal pra felicitar as festas. NON FELICITACIÓNS ESPECÍFICAS PRA ALM.

O prazo pra envialas ó mail de A Lareira Máxica finaliza o 20/12/07. Polo de agora so unha persoa nos enviou os seus. Se non se animan máis persoas, non poderemos publicar o día de noiteboa estas sms. Queremos que sexa un artigo feito entre todos e non so por unha persoa. Iso si, chega con que cada persoa nos envíedes unha.

Patri

1 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Veña, jo, animádevos alguén a enviar os vosos sms navideños. Non me podo crer que non vos feliciten o Nadal, sobre todo o ano novo, con 50000 sms deses curiosos, chistosos, divertidos, orixinais etc. So tedes que compartilos cos demais. Anda, non sexades egoístas, que a miña imaxinación está en crise e teño amigos moi "chuscos" eles que sempre me envían uns sms do máis "coñeros" e a ver que lles envío eu senón.
Alvariñooooo, ti non tes ningún? e ti Mariam? e Toupeiro e demáis amigos do blog????