domingo, 6 de setembro de 2009

** Despertar

Despertar en un revoltijo de piernas, manos y ganas. Despertarte. Despacito, con dedicación y devoción, como sé que te gusta. Sin prisas, con el tirano del reloj guardado en el cajón de la mesilla de noche. Hoy puedo tomarme todo el tiempo del mundo, recorrerte y explorarte aplicando todos mis sentidos. Avanzo lentamente, voy recreándome en mis sitios favoritos, atravesando colinas y llanuras, hasta llegar a la humedad que mana de las profundidades de tu cuerpo. Estás empapada, te saboreo y me sabes bien. Mi lengua, atrevida, juguetea en la entrada del paraíso. Me vuelves loco, me gusta tenerte así, completamente entregada. Ya no puedes más ni yo tampoco. Necesitas terminar y tomas el relevo. Yo me abandono y te dejo hacer. Y lo haces, lo haces muy bien. Te inundo y nuestros cuerpos se vuelven un solo corazón que late al unísono. Rendida te dejas caer sobre mi pecho y me dices que me quieres. Soy tan feliz.



UN RELATO ESCRITO POR: Alvariño
Colaborador habitual de A Lareira Máxica

6 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Unknown dixo...

Una preciosidad..... sin duda alguna.
Benditos los que podemos disfrutar de dichoso evento intimista.

Biquiños...

Julio Torres dixo...

Hummmm que bonito despertar!!!!!

María dixo...

Este era o relato que me adicaba Alvariño a min, non?
Grazas Alvariño. Houbo unha vez na que despertada así. E lembro que neses momentos pensaba na felicidade. Non sei o que é, pero aquelo antollábaseme moi parecido.
Non sei vos, pero eu con poder despertarme unha ou dúas veces á semana así, non preciso máis.
Por certo Alvariño, o teu nome real é Álvaro? Non será por un aquel Carlos, verdade? :P
Por soñar ........
Agardo impaciente a ler o que lle adicabas a Julio.

Julio Torres dixo...

Sí María, ése é o teu relato. E que eu sepa Alvariño non se chama Alvaro Carlos ou Carlos Alvaro, pero mellor que cho resposte el.

jejejeje. ¿Carlos? ¿Y quién es el? ¿En qué lugar ...? jejeje.

Saúdos máxicos
Carpe Diem

Alvariño dixo...

María, non me chamo Carlos. ¿Cóntoche un segredo? Nin sequera me chamo Álvaro. O de Alvariño ocurreuseme polo viño, xa sabes, polo Albariño, como este blog é de Sanxenxo...
O relato-regalo de Julio é completamente diferente a este. É o típico relato de Alvariño, unha especie de viaxe na que aparecen seres mitolóxicos.
Julio, vouche copiar o de sáudos máxicos. Pois eso, ¡saúdos máxicos!

María dixo...

Alvariño: o de que nen sequera te chamas Álvaro, xa o sospeitaba, ou xa o intuía, ou xa o sabía, non sei. Por iso preguntei se eras, por un casual, Carlos.
Saúdos máxicos logo a todos, je je.