mércores, 16 de maio de 2007

** De cena.......

Estes días ando que non teño tempo nin para dormir. Non sei cómo me teño en pé. Está claro que tantas actividades pasan factura....Así que non está nada mal irse de cena. Hoxe. E cando se vai en pequeno grupo mellor que mellor. Hai que desestresarse un pouco.

Hai outras actividades que estaba realizando ata hai pouco que non teño tempo nin para elas. Ou cando o teño o corpo dime STOP JULIO. PRECISO DESCANSO. E unha destas actividades é a de actualizar este blog que facemos entre tod@s. Algo do que estou moi orgulloso. Que a xente se anime cada veza a participar, aínda que sexa cun simple comentario dunha línea. Polo menos sei que hai alguén alí. E as cifras de visitas, por fortuna, non deixan de medrar. Como sempre, GRACIAS.

Teño algunha colaboración vosa pendente de publicar. Perdoade que tarde algo en publicala. Espero que me saibades disculpar. Pero é toda unha ledicia coñecer que teño algunha pendiente de publicar. Iso anima a un. Así que paciencia, que todo se publicará....

...E déixovos, que hoxe voume de cena. A ver se o corpo mo permite. Que o teño moi castigado estes últimos días. A partir de xuño recobraremos o ritmo habitual. Namentras irei publicando algunhas cousiñas. Non desesperedes e GRACIAS POR SEGUIR VISITANDO O BLOG E ENVIANDO COMENTARIO E/OU ARTIGOS. Sen vós este blog non sería o mesmo.

1 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Simplemente moito ánimo co que queda de maio, que todo o esforzo sexa recompensado.
Espero que disfrutases da cea.
Bo día a todos