xoves, 1 de novembro de 2007

** O Puzzle do Polizón: en cien palabras (1)

P aro en el centro comercial. Entro por el parking. Enfrente de la puerta están las oportunidades, no puedo resistirme y me acerco. Nunca encuentro nada. Hoy tienen botas a 59 euros, casi todas números grandes. ¡Milagro! Unas del 37, elegantes, tacón alto y puntera estrecha, ideales para los juanetes. Rebuscando encuentro otras, casi casi ergonómicas. Vaya dilema: elegancia vs comodidad. Me las pruebo, los dos pares me sientan bien. Dudo: tacón estilizado o suela de goma cómoda y flexible. Durante unos minutos me quedo bloqueada, indecisa, sin saber qué hacer. Inesperadamente reacciono, he venido a comprar café. ¡Dios, qué alivio!



O PUZZLE DE: O Polizón
Colaborador de A Lareira Máxica

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Patricia Loureiro dixo...

Sóame POLIZÓN. Eu son das que embuidas polo stress combátoo indo de compras a calquera tenda. Mal feito, xa o sei. Pero unha non pode aguantarse. Logo Jaime xa me botará a bonquiña (que razón leva neste tema)
A pesar diso quérote meu amor.

Anónimo dixo...

Cantas veces, vamos de compras e compramos de todo, menos o que imos buscar. Xa vexo qu coincidimos Patri.