martes, 27 de xuño de 2006

** Velando armas

Dentro dunha hora España xoga un decisivo partido no que está en xogo o pase a cuartos de final onde espera Brasil. O rival de hoxe non é sinxelo, pese a que non está a cuaxar un gran mundial. Estoume a referir a Francia.

Nomes como Zinedine Zidane, Tierry Henry, Patrik Vieira, Thuram, Makelele, son algunhas das súas estrellas. A présa non vai a ser fácil. Cheguen como cheguen, nun partido pode pasar absolutamente de todo. Oxalá gañemos e xoguemos contra Brasil en cuartos de final.

Polo demais, dicirvos que estes días estou algo liado, polo que non podo actualizar a páxina diariamente, e de aí que haxa algún día que non poida escribir nada. Sexa como fose no que vai de mes, so houbo seis días que non escribín ningún artigo: o día 7 por probemas técnicos da empresa Blogger (que fai posible os blog de blogspot) e os días 20,21,22, 24 e 26 porque non puiden eu.

Xa vos contarei en vindeiros días os problemas que sigo tendo coa miña antiga compañía de internet: a famosa e denostada Wanadoo (máis coñecida como "Juarradu"). Incrible o que é capaz de facer esta empresa para cobrar facturas que non ten dereito a cobrar.

Actualmente teño contratada TELEFÓNICA, desde antes dos recibos que me quere "meter" Juarradu. O desta última empresa é de xulgado de guardia. NON CONTRATEDES NINGUN SERVICIO DE WANADOO, ou o que é o mesmo: UNI 2, FRANCE TELECOM, ETC.

Son uns impresentables e aforraredes moitas dores de cabeza achacables únicamente a ilegalidade coa que actúan. Pero isto contaréivolo outro día.....

0 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :