mércores, 21 de febreiro de 2007

** QUÉ RABIA DA CANDO.....!!!

U
n bo día te ergues pola mañá e descubres que o horizonte da tua vila, a paisaxe habitual de tódolos días, de repente, sen saber como nin cando, mudou, xa non é a mesma de onte á noite.
Eso mesmo me pasou esta mañá a min. Estou ata .......... (alá arriba) da especulación urbanística bla bla bla.
Esta mañá espertei coa "sorpresa" de que a miña vila xa non era a mesma de onte. Poida que sexa un pequeno detalle, nada salientable, máis a min deume unha rabia ........ Ás 9 da mañá entrei a traballar e a vella casa que está enfrente á oficina seguía alí. Ás 3 da tarde, miragre!!!!!! xa non estaba. No seu lugar había cascallos, grúas e paleadoras pero nada da vella casa. Seguramente non pasará moito tempo antes de que dende a fiestra da miña oficina poida ver un alto e monótono edificio igualiño a todos os demais. É o precio do progreso, disque!!!!!!!!!



::: Y EN ESPAÑOL SE DICE...
...--->Ve-lo Artigo completo....

...Un buen día te levantas por la mañana y descubres que el horizonte de tu villa, el paissje habitual de todos los días días, de repente, sin saber como ni cuando, cambió, ya no es la misma de ayer a la noche.
Eso mismo me pasó esta mañana a mi. Estoy hasta.......... (allá arriba) de la especulación urbanística bla bla bla.
Esta mañana me desperté con la "sorpresa" de que mi villa ya no era la misma de ayer. Puede ser que sea un pequeño detalle, nada salientable, pero a mime dio una rabia........ A las 9 de la mañana entré a trabajar y la vieja casa que está enfrente a la oficina seguía alí. A las 3 da tarde, milagro!!!!!! ya no estaba. En su lugar había restos de la casa, grúas y palas pero nada de la vieja casa. Seguramente no pasará mucho tiempo antes de que desde la ventana de mi oficina pueda ver un alto y monótono edificio igualito a todos los demás. Es el precio del progreso, al parecer!!!!!!!!!

Que rabia...remitido por: María
Gran Colaboradora de A Lareira Máxica

1 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

Que razón tés María!!!!!
E o pior é que cada vez hai menos sentimentalismos e máis tomaduras de pelo. Non so non se aprecia o valor que para as persoas teñen edificios, terras, etc. senón que á hora de comprar etes edificios ou terreo fan o "timo da estampita" e logo os beneficiados non so se benefician senón que se enriquecen moitísimo, namentras que @s que tiña o ben son maltratados economicamente......