luns, 20 de abril de 2009

** Mañana Mejor....Unha canción para animarse

A golpe de luns fai falta unha boa canción que nos anime. A seguinte canción da ex-Operación Triunfo Vega cumpre esta finalidade bastante ben. Levo varios días escoitándoa e non se me vai da cabeza. É máis desde a primeira vez xa me gustou. E cando me gustou xa de primeiras é boa sinal para servidor. Pegadiza, marchosa e optimista, moi optimista. Pensemos que logo vira outra fin de semana e que mañán será mellor que hoxe. "Mañana Mejor" titúlase este tema de Vega, que pertence ó seu novo disco "Metamorfosis" que se porá á venda o 28 de abril. Disfrutade con el. E non me diredes, gustos a parte, que non é marchosillo.




P.D.: É cuestión de tempo que desactiven o vídeo-clip, así que aproveitade a velo agora que podedes. Non me foi fácil poder subilo ó blog, porque moitos sitios, como Youtube, xa recibiron ordes de desactivalo para evitar a inserción nas bitácoras.



UNHA OPINIÓN FEITA POR: Julio Torres
Coordinador de A Lareira Máxica

3 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

toupeiro dixo...

Pois si que está ben. Vega en unha das triufitas que mais me gusta de todas las edicions.


Tes un recadiño no meu blog

Anónimo dixo...

Que buen rollito tiene esta canción!

EL EQUIPO DEL BLOG. dixo...

Amigos, este blog recomienda escuchar y ver en vivo a una banda de rock excelente de la zona sur de Buenos Aires: Los Robertos Rock.
Verdadero... ROCK VISCERAL!
MUSICOS NOMADES CON MAS DE 60.000 KM. RECORRIDOS Y MAS DE 10.000 COPIAS, DE SUS DISCOS, VENDIDAS.
Para conocerlos mirá el video en este link:
http://liniersasinotequeremos.blogspot.com/2009/04/hoy-no-cambiamos-la-tonica-de-nuestras.html
Para saber más de Los Robertos Rock, entrá en:

www.losrobertosrock.com.ar
www.fotolog.com/losrobertos
losrobertosrock@yahoo.com.ar