domingo, 26 de outubro de 2008

<> ¿Alguén ten cambio? E que non levo solto...¿Ou sí?

Parece mentira o rápido que algo ó que estivemos habituados durante moitos anos pasa a ser unha reliquia pero sen ningún valor, agás o que nós lle queiramos otorgar. ¿De que falo? Bueno, máis que falalo vouno ensinar. Entre tod@s xa nos encargaremos de comentalo. So engado que a nostalxia apoderouse de min intres antes de empezar a redactar este artigo da sección de A Máquina do Tempo e que os nen@s de, aproximadamente, menos de 11 anos, non se lembraran de algo que nunca chegaron a aprender. Hoxe so pensan no que hai, non no que houbo hai tempo. Quizás algún día, sexamos nós os que lles contemos esta batalliña ós nos@s net@s...Quizás algún día...

AVISO: Foron tod@s @s que están, pero non están tod@s @s que foron...
...¡¡Canto valor solto e canto traballo pasei ó subir todo isto!! Espero que vos guste.





UN ARTIGO ELABORADO POR: Julio Torres
Coordinador de A Lareira Máxica

6 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Alicia Mora dixo...

Hola Julio,
compañero de blog..y de estudios de T.social (aunque a mi me queda terminar la carrera!).
Me alegro que te haya gustado Lápices!
Muchas gracias, recibe un abrazo desde Madrid.
Alicia

Julio Torres dixo...

Me alegro de tu visita Alicia. No sabía que también vas a ser una trabajadora social. Y de las buenas. Alegría doble.

A partir tienes enlace directo en "A Eira dos Blogs" en la parte final de la columna izquierda. Bien merecido está.

Un saludo,
Carpe Diem

Albalvcor dixo...

Ainda me lembro de esas pequenas xoias.... por moito que nos impuxeran os euros as pesetas siguen tendo o seu aquel. Unha mágoa que os nosos fillos nunca vaían saber que e iso de non ter unha perra no peto, nin saberán o que é ter que ir por un peso de gominolas, nin chegarán o fin de mes sin un patacón.....

Merda de Euros.

Unha perta dende a cidade da Torre.

sinnombre dixo...

Hola!! Estoy recorriendo los blog de los premios 20blogs,, la pase bien aquí y lo seguire recorriendo a ver que cosas más encuentro por aquí, pásate por el mío, seguro que te gustará.

Saludos desde:

//elmercaditodelrock.blogspot.com/

P.D.: Si te gusta, vótame en la categoría de Mejor blog de "música" (claro, solo si crees que lo meresco):

//www.20minutos.es/premios_20_blogs/resultado-busqueda/el+mercadito+del+rock/

Muchas Gracias!!.

sinnombre dixo...

Ya tienes mi voto en la categoria de version original, suerte en los premios y con tu blog, y gracias por tu comentario y la visita.
Saludos!!.

eclipse de luna dixo...

Vaya descubrir este post fue como subirse a la maquina del tiempo..me lleno de nostalgia.
Gracias por tu visita a mi eclipse y por tus palabras, espero volver a verte por alli, ya sabes que siempre tendras un rinconcito entre las estrellas por si decides regresar.
Un besito y una estrella.
Mar
SUERTE EN EL CONCURSO!!
Bonito blog.