venres, 13 de abril de 2007

** A Frase Máxica.... Sobre a vida mesma


"Hai persoas que nos falan e nin as escoitamos... Hai persoas que nos feren e non deixan nin cicatriz... Pero hai persoas que simpremente aparecen na nosa vida e nos marcan para sempre"



Cecília Meireles

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Pois si, moi certo. Hai persoas que pasan pola nosa vida sen facer efecto nin deixar huella algunha, e sen embargo hai outras, que sen nós buscalo, sen querelo, deixan unha pegada incríbel.
Chámame a atención especialmente unha reacción moi curiosa miña, un deses defectos que a todos nos gustaría cambiar: ante unha mesma situación podo reaccionar de forma moi diferente dependendo da persoa que esté de por medio. Se é alguén que de veras me importa, calquera tontería me pode afectar moito. Se é alguén que tanto me ten, ante a mesma situación non lle daría ningunha importancia. Curioso, se cadra debería ser o revés, máis así son eu: son esixente non so comigo senón encima tamén cos que aprecio.

Anónimo dixo...

Hai persoas, que non sei, son coma encontros máxicos, que pasan pola túa vida e deixan unha marca importante.