xoves, 23 de xaneiro de 2014

** A Frase Máxica de ....Ghandi

3 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

Vivimos nunha sociedade na que a honestidade cotiza á baixa. Demandamos persoas honestas, pero no fondo parece que se disfruta coas que non o son. Ou iso ou que a sociedade é masoca ou interesada?

sonia dixo...

É un home realmente admirable, é moito máis, é un ser humano grande, é un santo.
Ogallá moitos fosemos capaz de loitar por un ben común coma él o fixo.
É un modelo a seguir.

Mary Camiña dixo...

Eu diría que é interesada..., e hipócrita. Teño comprobado máis dunha vez, que si eres sincer@, defecto que teño, a xente, por norma xeral, non te cre, pensa que lle estás a contar un conto. O curioso é que cando descubren que lle día a verdade, algúns teñen a decencia de dicirche "pois oe, tiñas razón", como si se sorprenderan...
Pois coa honestidade pasa o mesmo, xa que é curmá da sinceridade, moito se fala e se pide pero á hora da verdade pouca xente o é... Unha mágoa que esta forma de ser esté tan xeralizada...
A pesar diso, eu creo na evolución da sociedade, na honestidade e nos valores que a acompañan..., ainda que a veces me vexa coma un bicho raro consólame saber que hai máis xente que comparte a miña visión da vida, que cre nun futuro mellor, nunha sociedade onde o que primen sexan estos valores que flúen a través do sentimento de amor e respeto aos semellantes.
Saúdos e feliz día!