viernes, 9 de noviembre de 2012

** Messenger: un adiós con sabor a nostalgia


X.LUIS GARRIDO #Vigo#
Colaborador de A Lareira Máxica

Estaba cantado y se cumplió. El Messenger, que fue una novedosa y popular red social tiene los días contados. El auge de otras redes sociales y el desarrollo de otras aplicaciones móbiles socavarán lo que en su día fue toda una revolución para comunicarse entre personas jóvenes y no tan jóvenes. Aquellas conversaciones interactivas, más rápidas que los sms móbiles, aquellos guiños simpáticos.


Las redes sociales, como las personas, nacen, crecen y antes o después mueren. Y Microsoft acaba de confirmar que el Messenger se despedirá en 2013 para integrarse en el Skype. Se convertirá en un mito que sirvió de antesala a otras redes sociales ahora más en boga como el facebook, el tuenti o el twitter. A ellos, como al Mesenger en breve, también les tocará morir. Pero ahora viven su momento dorado.

Los servicios de pago posiblemente estén a la vuelta de la esquina. La pregunta es: ¿en qué momento todas las redes sociales dejarán de ser gratuítas? ¿Son realmente rentables las gratuítas?




3 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Patricia Loureiro dijo...

Bem Vido á Lareira Máxica e grazas polo teu artigo. Concordo contigo en que o tempo do messenger xa voou. Hai unhos anos que xa non o emprego máis divertinme muito usándoo. ¿I quen non?Aburiño X.Luis

O Moucho dijo...

pois non sei moi ben que decir. Eu non o usaba, pero hai xente que prefiría este sistema a meterse nas redes sociais pois en estas os teus datos e información personal, por moita privacidade que lle metas estan a vista e servicio das multiples empresas que negocian cos propietarios das redes sociais. Para min o caso mais grave, ó meu entender, é o de facebook. Pero as demais redes tamen fan negocio coas cousas que poñemos na rede. Para moitos o mesenger era bastante privado pero facebook, tuenti, e demais redes é un colador de información que pode chegar ó alcance de empresas ou individuos perigosos. Pola miña banda, penso tamen, que si o día de mañan hai que pagar por estar nunha rede social, entonces sacome da rede social. Total, para a que a uso...

Mariam dijo...

Todos os "adioses" teñen certo sabor a nostalxia. É inevitable.