domingo, 7 de agosto de 2011

** Tarde de rebajas


COMPOSTELA. Alvariño


Colaborador de A Lareira Máxica



Hoy va de rebajas. Afinando un poco, hoy va de compras chollo. ¿Compras chollo? Pues, sí. Tengo el gusto de enseñaros mis últimas adquisiciones. No son nada del otro mundo, lo sé. En el mercadillo de Salgueiriños, Santiago, se encuentran cosas interesantes todo el año. No siempre, aviso, a veces. Ejemplo, unas zapatillas Reebok por ¡¡15 euros!! A la saca, sin más miramientos. Diréis que serán falsas. Serán, no digo que no. El caso es que tengo otro par de color blanco, que se presuponen auténticas porque me las compré en El Corte Inglés el año pasado, (39,50 euros) y son idénticas. Mi hermano, que es un tipo muy perspicaz para algunas cosas, me ha dicho que posiblemente sean robadas. La verdad, cuando las compré no me puse a reflexionar sobre su origen. El caso es que me parecieron una buena compra. ¿Compraríais vosotros este tipo de chollos de sospechosa procedencia? Aunque, ¿no puede tratarse también de algún negocio que cerrase sus puertas y su stock llegase al mercadillo? Creo, que en algún artículo del Código Penal está tipificado como delito adquirir objetos robados conociendo su procedencia ilícita. Normal, por otra parte. Pero, lo que llega a los mercadillos..., aunque se sospeche..., no sé...










Otro chollo interesante me lo he encontrado en una zapatería de Ames, al lado de Santiago. En esta zapatería tienen una especie de zona outlet donde venden zapatos de la temporada anterior a ¡¡15 euros!!. Total, que por entrar no se pierde nada. En la zona outlet no hay mucha variedad, cierto. Aún así, me pillé unos zapatos de estilo deportivo, marca Treinta's, negros, que pienso estrenar cuando llegue el otoño y unos mocasines, marca Pitillos, color beige. En los mocasines, el tacón no me convencía demasiado pero me he quedado más satisfecha al ver que Hispanitas también lo tiene. Conclusión: total de la compra: 45 euros. En fin, que los precios son bastante relativos. Eso sí, hay que echarle horas al tema.

Y ahora, algo que me repatea de las rebajas. Es que no soporto llegar el día 2 de julio, segundo día de rebajas, y encontrarte en algunas tiendas, (este año lo he visto en Zara), el cartelito de “Nueva Colección”. ¿De qué van? Es más de lo mismo, las mismas blusitas de verano y los mismos vaqueros. Otra cosa que me repatea, (oh, cáspitas*, también lo he visto en Zara este año), es que aprovechen los días de rebajas para sacar cuatro trapos del invierno pasado. Muy mal también. Si se indica, como en la zapatería de Ames, que son prendas de la anterior temporada, me parece bien. Pero, que a la tonta, intercalen este tipo de prendas aquí y allá, me parece fatal. No me gusta encontrarme el foular del verano al lado del “echarpe-trapo” de lana. Para eso me voy al mercadillo.







...........................................................
* Apadrina una palabra en vías de extinción.



9 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

Noraboa pola compra. 45 euros por tres pares de calzado está moi ben. Hoxendía por esa cantidade non se compra nin un par ás máis das veces.

Saúdos máxicos Alva e gracias polo artigo que, aínda que tarde pola miña culpa (olvideime), veu a luz como no podía ser doutra forma.

Alva dixo...

A verdade, foi un caso excepcional. Non adoito atopar estes chollos.

Alva dixo...

Outra copa máis para o Barcelona. Outra estupidez máis de Mourinho. Todo sigue igual, xa o decía o outro.
¡Qué verán máis longo! Estou desexando que chegue o outono para poder estrear os tenis. Oxalá non chova moito este outono, oxalá poida disfrutar da caida da folla e do raiolo agarimoso da tarde de outono. Daquela eime reconciliar co astro rei. Agora andamos peleados, non o aturo.

María dixo...

Que guai (a jerga estudiantil pégaseme, cada vez parézome máis os meus alunos) reabrir a lareira e ver que efectivamente, estaba reaberta. Caramba, non pensaba que fixese tanto tempo que non entraba. Ufff, que mal. En fin.
Noutra orde de cousas, iso que contas Alva, sobre Zara e outras tendas similares, é algo que veño observando con sorpresa dende fai tempo xa. Non era que por LEY non se podían facer ese tipo de cousas? Despois hai quen fala mal dos mercadillos, feiras e postos varios. Pois francamente, as tendas da compañía inditex en xeral, e moitas outras, en epocas de rebaixas parécense moito os mercadillos do meu barrio. Todo revolto polo chan ou incluso nas perchas e estanterías. Prendas do ano da polca, cousas sacadas non sei de onde. Ti Alva falas de artigos doutras temporadas, eu teño visto cousas que como non fosen de fai 5 ou 10 temporadas, non sei de onde sairían. E volvo a insistir, eu pensaba que ese tipo de prácticas estaban prohibidas por ley. En fin de novo.
En canto á nova tendencia de sacar todo ese revoltixo-lixo en forma de rebaixas, xunto con prendas SI de temporada pero co novo carteliño de Nova Tempada (lease, novo precio), tamén é algo que veño observando e denunciando de tempo atrás. Éche unha forma ben curiosa e, de novo, guai, de encher as tendas de merdas a precios de rebaixa, xuntos cos artigos novos, bonitos, de tempada, e ben colocados, a precios normais.
Está claro que Inditex marca tendencias.

Alva dixo...

O das rebaixas é unha montaxe máis. Unha trapalladiña para ir tirando, como tantas. ¡Xa teño gañas de estrear os tenis! Vai ser pronto, agosto agoniza, pouco lle queda xa.
Bueno, evidentemente, estou de acordo con María, ambas somos profundas coñecedoras do "fenómeno". Si, levas razón, creo que non está permitido por lei encher as tendas de merdas, por dicilo claramente, que non estaban á venda nos días anteriores.

Alva dixo...

¡Setembro! En Setembro empeza a vida, metafóricamente falando. Tamén pode empezar a vida realmente, claro. Tamén se pode celebrar unha data significativa. Gústame o mes de setembro, ¿nótase? Que chove, bueno, dame igual. Na miña cidade a choiva é arte.

Anónimo dixo...

Alvariño, inda te vou ter que contratar de personal shopper, ¡con ese olfato para o chollo!

O Moucho dixo...

cando vou a un mercadillo, fíxome moito nos articulos o precio e calidade, e si sospeito que pode ser roubado, xa non o compro. Ó mellor equivocome pero a miña conciencia queda tranquila. Un saudo a todos. Xa había longo tempo que non asomaba a cachola por aquí

Alvariño dixo...

¡Cómo boto de menos as tardes de rebaixas!
Moito.