mércores, 3 de marzo de 2010

** A Frase Máxica.... Vivir Vs Existir


"O menos frecuente neste mundo é vivir. A maioría da xente existe; iso é todo"



Óscar Wilde

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

Vivir vai moito máis alá de vivir. Tod@s o sabemos. Pero ¿por qué non sempre se leva a teoría á práctica? A vida supón loita, esforzo, e non so conformismo. Somos don@s da nosa vida mentras vivimos, non hai que deixarse levar ou conformarse.

Esta frase coido que nos debería facer reflexionar a tod@s, sen excepción.

O Moucho dixo...

Non sei si vos fixaste nas noticias nas que non informan de que xa son mais as personas que morren por suicidio que por accidentes de trafico. É unha noticia triste a pesar do positivo da noticia. Cando levas moitos anos soamente existindo, acabas por plantearte esta fatidica saida (o suicidio). Por eso, debemos(eu tamen me incluio), en todo momento tentar mellorar o noso ritmo de vida, e non limitarnos a existir. Debemos aspirar a mellorar a nosa vida buscando formulas que nos fagan ver que podemos vivir a vida e non só existir temporalmente no noso ecosistema. Eu polo de agora, levo un tempo que me anotei a un ximnasio e a uns cursos de bailes latinos. Busco mellorar o meu nivel de vida, tomar contacto con outros seres humanos e non pasarme unha chea de horas mortas estomballado diante dun televisor(bueno, agora co apagon analoxico eso xa non me ocorre) ou durmindo na cama esperando que chegue o seguinte día. Hay que tentar vivir e non limitarse a existir.