venres, 29 de maio de 2009

** Reformas no Bernabéu para poder gañarlle ó Barça


Preme na imaxe para agrandala



IMAXE HUMORÍSTICA ENVIADA POR: Jose
Colaborador de A Lareira Máxica

8 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

A portería do Madrid será a de arriba supoño. Vaia xa non saben que facer para non voltar a perder 2-6 co F.C.Barcelona

Julio Torres dixo...

Ah, por certo, o titular do artigo non o puxo Jose, é cousa miña. Era visto...

Im-Pulso dixo...

Genial!!!!!!!!!!!!!

O moucho dixo...

Asi tiña que ter un campo o celtiña e o vilalonga. jajajaja

EL EQUIPO DEL BLOG. dixo...

HOLA JULIO:
TE COMENTAMOS QUE EL DIA 4 DE JUNIO SE ABRE LA INSCRIPCION PARA EL CONCURSO "20BLOGS", ES EN ESPAÑA PERO PUEDE PARTICIPAR TODO EL MUNDO.
TE CUENTO MAS O MENOS COMO ES:
* TENES QUE INSCRIBIR TU BLOG, EN LA BLOGOTECA.
* A PARTIR DEL 4 DE JUNIO TENES QUE INSCRIBIRTE, PARA PODER PARTICIPAR. SOLO PODES PARTICIPAR CON UN BLOG (EN NUESTRO CASO ES "LINIERS ASI NO TE QUEREMOS!!!")
, PERO PODES PARTICIPAR EN 2 CATEGORIAS: "CATEGORIA X" (LA QUE VOS QUIERAS) Y EN LA "CATEGORIA DISEÑO".
* TE DAN 20 VOTOS PARA REPARTIR ENTRE LOS BLOGS DE TODAS LAS CATEGORIAS. Y SOLAMENTE PODES VOTAR A UN BLOG POR CATEGORIA.
* EL AÑO PASADO ERA UN PREMIO EN EUROS (CREO QUE 3.000 EUROS) PARA EL PRIMER LUGAR.
LOS PUESTOS SIGUIENTES SE LLEVABAN ELECTRODOMESTICOS (CAMARAS, NOTEBOOKS, ETC)
TE DEJO EL LINK POR SI TE INTERESA:

http://lablogoteca.20minutos.es/premios-20blogs/participa/

SALUDOS.
PD: NOSOTROS ESTAMOS EN LA CATEGORIA "LATINOAMERICANO". SI NOS DAS UNA MANO, SERA BIENVENIDA.

Ana M. dixo...

Ojos bonitos ya me dijeron que has cogido una gripaza de aúpa. Las temperaturas infernales de estos días son propicias para ello. A cuidarse wapeton. Besos.

María dixo...

Ojos bonitos!!! Temperaturas infernales!!!
Ou estou perdida eu, ou a tal Ana, ou mellor non facemos máis comentarios ó respeto, ehhh ollos bonitos :P:P:P

Julio Torres dixo...

Vaia, vaia Ana, con que ollos bonitos. Gracias polo cumprido muller. Aínda imos saír na prensa rosa e todo, e a min non me gusta este tipo de prensa. Biquiños para Coruña, amiga!!!!! A ver se coincidimos que hai tempo que non nos vemos. Chao juapísima!!!

P.D.: A gripe aínda non me abandonou e mira que eu non teño interés ningún con esta señorita, pero ela non se dá por aludida. Non escoita!!!