mércores, 25 de febreiro de 2009

** Dúas cancións, unha efeméride e un recordo

O 2000 foi o ano no que puidemos ver en TVE unha serie que ía sobre traballadores sociais (a profesión que exerzo desde hai xa anos e que fun -e irei- compaxinando coa de xornalista). Chamábase "Raquel busca su sitio". Constou de 25 capítulos e nela saían actores tan coñecidos como a guapa Leonor Watiling, Cayetana Guillén Cuervo ou o galego Nancho Novo. A sintonía da serie era unha canción de Daviz Broza de igual título que a serie. Bonita, aínda que algo tristona. Déixovos un vídeo do tema musical no que saen fragmentos da serie. Sirve de adicatoria para a nosa colaboradora Raquel, quen hoxe cumpre 30 anos. Felicidades!. Agardamos novas colaboracións túas e que che guste a canción.

Por certo, a ver se alguén se anima e volven facer unha serie sobre os traballadores sociais (antes chamados asistentes sociais). Sería unha boa nova e que contribuiría a dar a coñecer un pouco máis esta profesión.




Por si acaso, e para acertar seguro, tamén lle adico estoutro tema de Alejandro Sanz que sí sei que lle encanta: o famoso "Corazón partío".



...VER A LETRA DA CANCIÓN "Corazón Partío" [ +/- ]


    Tiritas pa este corazón partío.
    Tiri-ti-tando de frío.
    Tiritas pa este corazón partío,
    pa este corazón partío.

    Ya lo ves, que no hay dos sin tres,
    que la vida va y viene y que no se detiene...
    Y, qué sé yo,
    pero miénteme aunque sea, dime que algo queda
    entre nosotros dos, que en tu habitación
    nunca sale el sol, ni existe el tiempo,
    ni el dolor.

    Llévame si quieres a perder,
    a ningún destino, sin ningún por qué.

    Ya lo sé, que corazón que no ve
    es corazón que no siente,
    o corazón que te miente amor.
    Pero, sabes que en lo más profundo de mi alma
    sigue aquel dolor por creer en ti
    ¿qué fue de la ilusión y de lo bello que es vivir?

    Para qué me curaste cuando estaba herío
    si hoy me dejas de nuevo con el corazón partío.

    ¿Quién me va a entregar sus emociones?
    ¿Quién me va a pedir que nunca le abandone?
    ¿Quién me tapará esta noche si hace frío?
    ¿Quién me va a curar el corazón partío?
    ¿Quién llenará de primaveras este enero,
    y bajará la luna para que juguemos?
    Dime, si tú te vas, dime cariño mío,
    ¿quién me va a curar el corazón partío?

    Tiritas pa este corazón partío.
    Tiritas pa este corazón partío.

    Dar solamente aquello que te sobra
    nunca fue compartir, sino dar limosna, amor.
    Si no lo sabes tú, te lo digo yo.
    Después de la tormenta siempre llega la calma.
    pero, sé que después de ti,
    después de ti no hay nada.

    Para qué me curaste cuando estaba herío
    si hoy me dejas de nuevo con el corazón partío.

    ¿Quién me va a entregar sus emociones?
    ¿Quién me va a pedir que nunca le abandone?
    ¿Quién me tapará esta noche si hace frío?
    ¿Quién me va a curar el corazón partío?
    ¿Quién llenará de primaveras este enero,
    y bajará la luna para que juguemos?
    Dime, si tú te vas, dime cariño mío,
    ¿quién me va a curar el corazón partío?

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Gracias Julio por non olvidarte do meu cumpleanos. E e verdade que Raquel busca o seu sitio, espero encontralo moi pronto e que sexa en España.
Regalos, non me podo queixar, sobre todo as chamadas dos meus familiares e amigos que estan tan lexos de min.
Son trinta, xa teño un tres, triste pois non, que bonito e cuplir anos eso quere decir que un ainda sigue vivo.
Bicos

Anónimo dixo...

Felicidades Raquel. Benvida a xeración TA (trinTA, corenTA, ...).
Tes razón, que pena se non cumplisemos anos, mala sinal sería esa.
E ti Xulio, non te fies moito, que ás veces certas series sobre certos colectivos flaco favor lle fan a según que profesións.