luns, 28 de abril de 2008

** A Frase Máxica...Guillermo Pardo: O SALARIO

"Nen sequera o salario é xa unha bolsa de sal, senón o precio do noso tempo"



Guillermo Pardo e xornalista, amais de editor do blog Migramundo

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Agradezo, Julio, que resaltes esta frase do meu post, que así vista parece de antoloxía. Non reparara ben nela. Iso é unha das cousas boas de que te lean e aporten o seu punto de vista particular. Unha aperta.

Anónimo dixo...

Nas zonas urbanas si existe competencia e os cidadáns poden elixir entre as diferentes compañías pero no rural... estamos abandonados. Internet debería ser un servizo universal e non un privilexio. O da timofónica é un escándalo. Eu tamén estou farta, ata se me ocorreu mercar un módem USB pero esta alternativa sae cara. No meu concello van poñer conexión Wifi, seica é unha solución interesante para o rural. Eino de crer cando o vexa, os políticos moito bla bla e poucas solucións. Pois nada, terás que presentar unha denuncia en Consumo e esixirlle a timofónica que che proporcione o servizo que tes contratado. Outra posiblilidade que che queda e invertir en bolsa e mercar unhas cantas accións da timo, os accionistas desta empresa deben ter unha ¡¡¡ gran rentabilidade asegurada !!!