sábado, 21 de abril de 2007

** Por aquí andamos eh!!!

Como xa vos dixera hai uns días estes días fáltame tempo e ando bastante cansado, polo que non teño tempo para actualizar este blog. Nestes momentos teño pendiente publicar algo que me enviou María. Moitas gracias por seguir visitando o blog e por deixar comentarios e artigos para publicar. No que toca a min a ver se este fin de semana podo seguir escribindo sobre a miña experiencia lisboeta e outras cousas que se me ocurran. En fin, que aínda que tarde en actualizarse este blog, que sepades que NON PENSO CERRALO NIN ABANDONALO. Estade tranquilos.
Un saúdo e Carpe Diem.

P.D.: Éme moi grato saber que teño lectores fieles e que cada día recibo novos visitantes, algúns dos cales repiten. Así da gusto e anima a seguir!!!. Gracias en especial a Maria, Mariam, Alvariño e Juanjo, aínda que hai moitos outros, algún de lugares tan lonxanos como Grass Valley, nos EE.UU. ou Suiza, por exemplo. Moitas gracias a TODOS"""

0 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :