luns, 6 de novembro de 2006

** Cousas de aquí e de acolá......


Estes días estou un pouco "missing" (perdido, coloquialmente falando, a pesar de que miss creo que significa "echar en falta" se non me trabuco). Estou con outros menesteres. Entre a volta ó traballo, e outras cousiñas, pois teño un pouco abandonada temporalmente a páxina.... Como vedes namentres estou "cuasi-ausente" introducín na páxina unha pequena intriga para tervos entretidos.....

Homenaxenado (aínda que de lonxe) aquela primeira propangada da ONCE na que durante varios días centos de persoas facían cola sen saber o telespectador para qué... pois a conto disto decidinme a iniciar esta intriga. Tranquilos que durará pouco....De momento non vos digo nada máis. Je, je,...

¿Que encerra o mini-misterio? Pois un pouco de todo e de todo un pouco. Como bo galego, non subo nin baixo.... Por certo, que xa houbo unha amiga que se acercou un "pouco" ó tema obxecto do artigo. Noraboa, por ser tan sagaz!! pero, ¿atréveste cos rostros de hoxe?je, je,... Xa son máis complicados.... Agradézoche a interese mostrada. Saúdos para o Apóstol e os arredores....

A cousa vai sobre algo que pasou nos 80, en máis dunha ocasión...... E daquela numerosos rostros deixaron pegada. Uns máis coñecidos que outros.... Marcou a toda unha xeración....Xa falta menos para as 18:00 horas....

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Son a visita 7000, qué pasada! Noraboa Julio! Pola lareira tamén te botamos en falta, sí, xa sei que esta lareira é máxica pero tamén precisa o seu fogoneiro.

Julio Torres dixo...

Moitas gracias "anónim@" polo que me toca, e noraboa por ser @ visitante 7.000....E dicir que desde o 1 de maio recibín 7.000 visitas....Caray!!! Gracias!!!